Noteikumi


Līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju var notikt divos veidos. Pircējam ir tiesības pirms pasūtījuma iesniegšanas vienoties ar visiem pārdevēja līguma noteikumiem, ieskaitot tos, kas groza šādu noteikumu noteikumus. Šīs sarunas jānotiek rakstiski un jānorāda uz Pārdevēja adresi:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Krakova

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

Ja Pircējs atkāpjas no iespējas slēgt līgumu individuālu sarunu ceļā, piemēro šādus noteikumus un piemērojamos tiesību aktus.

§1
definīcijas

• Pasta adrese - iestādes nosaukums un uzvārds vai nosaukums, atrašanās vieta pilsētā (ielās iedalītas pilsētas gadījumā: ielas numurs, dzīvoklis vai dzīvokļa numurs, ja pilsēta nav sadalīta: ielās un pilsētas numuros) ), pasta indeksu un pilsētu.

• Sūdzības adrese:
ZOOFAST
Kokotów Nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Adrese sarakstei:

ZOOFASTKokotów Nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-pasts: office@zoofast.co.uk

• Pirkuma apliecinājums - rēķins, rēķins vai kvīts, kas izsniegts saskaņā ar 2004. gada 11. marta Preču un pakalpojumu nodokļa likumu ar grozījumiem un citiem piemērojamiem likumiem.

• Produktu karte - viena veikala apakšlapa, kurā ir informācija par vienu produktu.

• Klients - pieauguša fiziska persona ar pilntiesīgu rīcībspēju, juridiska persona vai organizatoriska vienība bez juridiskas personas statusa, un tai ir tiesības veikt tiesību aktus, veikt pirkumus ar pārdevēju, kas ir tieši saistīts ar tā uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību.

• Civilkodekss - 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa likums ar grozījumiem.

• Labas prakses kodekss - rīcības noteikumu kopums, jo īpaši ētikas un profesionālie standarti, kas minēti 2007. gada 23. augusta likuma par negodīgas tirgus prakses apkarošanu 2. panta 5. punktā ar grozījumiem.

• Patērētājs - pieauguša fiziska persona ar pilnu rīcībspēju, veicot pirkumu no Pārdevēja, kas nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību.

• Grozs - produktu saraksts, kas izgatavoti no veikalā piedāvātajiem produktiem, pamatojoties uz pircēja izvēli.

• Pircējs - gan Patērētājs, gan Klients.

• Piegādes vieta - Pircēja pasūtījumā norādītais pasta adrese vai savākšanas punkts.
• posteņa piegādes brīdis - brīdis, kad Pircējs vai viņa norādītā trešā persona vai juridiskā persona pārņems šo posteni.

• Patērētāju tiesības - 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību akts.

• Produkts - minimālais un nedalaismais priekšmetu skaits, kas var būt pasūtījuma priekšmets, kas tiek norādīts Pārdevēja veikalā kā mērvienība, nosakot tā cenu (cena / vienība).

• Līguma priekšmets - produkti un piegāde ir līguma priekšmets.

• Pakalpojuma objekts - līguma priekšmets.

• Kolekcijas punkts - objekta, kas nav pasta adrese, izsniegšanas vieta, kas norādīta Pārdevēja sarakstā veikalā.

• Vienums - kustams priekšmets, kas var būt vai var būt līguma priekšmets.

• Veikals - interneta pakalpojums, kas pieejams adresē krakvet.pl, caur kuru Pircējs var pasūtīt.

• Pārdevējs:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Krakova
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Sistēma - komanda, kas sadarbojas ar IT ierīcēm un programmatūru, nodrošinot datu apstrādi un uzglabāšanu, kā arī datu nosūtīšanu un saņemšanu, izmantojot telekomunikāciju tīklus, izmantojot gala ierīci, kas piemērota konkrētam tīkla veidam, ko parasti dēvē par internetu.

• Termiņš - stundu vai darba dienu skaits produkta kartē.


• Līgums - līgums, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām vai attāluma 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma izpratnē Patērētāju gadījumā un pārdošanas līgums mākslas izpratnē. 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa 535. pants pircējiem.

• Defekts - gan fizisks defekts, gan juridisks defekts.

• Fizisks defekts - preces, kas tiek pārdotas ar līgumu, neatbilstība, jo īpaši, ja prece:
 - tai nav tādu īpašību, kas šāda veida lietai būtu jābūt līguma mērķa dēļ, kas ir apzīmēti ar apstākļiem vai galamērķi;
 - nav īpašuma, par kuru pastāvēšanu Pārdevējs ir sniedzis Patērētājam;
 - nav piemērots, lai Patērētājs informētu Pārdevēju, noslēdzot līgumu, un Pārdevējs nav iebildis pret šādu galamērķi;
 - ir piegādāts Patērētājam nepilnīgā stāvoklī;
 - nepareizas uzstādīšanas un nodošanas ekspluatācijā gadījumā, ja šo darbību veikusi Pārdevējs vai trešā persona, par kuru ir atbildīgs Pārdevējs, vai Patērētājs, kurš ir ievērojis no Pārdevēja saņemtos norādījumus;
 - tai nav ražotāja vai viņa pārstāvja vai personas, kas produktu laiž tirgū kā daļu no sava uzņēmuma, raksturīgās pazīmes, un personai, kas, uzliekot savu nosaukumu, preču zīmi vai citu atšķirības zīmi uz sava priekšmeta, piedāvā pats kā ražotājs, ja vien Pārdevējs nezināja šīs garantijas vai, saprātīgi, nevarēja zināt vai nevar ietekmēt Patērētāja lēmumu slēgt līgumu, vai ja to saturs tika labots pirms līguma noslēgšanas.

• Juridiskais defekts - situācija, kad pārdotais objekts pieder trešai personai vai ir apgrūtināts ar trešās personas tiesībām, un ja preces izmantošanas vai atsavināšanas ierobežojums izriet no kompetentās iestādes lēmuma vai lēmuma.

• Biļetens - reklāmas informācijas sūtīšana, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus (piemēram, e-pastu, īsziņas).

• Pasūtījums - pircēja deklarācija par nodomu, kas veikts veikalā, skaidri norādot: produktu veidu un daudzumu; piegādes veids; apmaksas veids; lietu izsniegšanas vieta, informācija par Pircēju un mērķis tieši noslēgt līgumu starp Pircēju un Pārdevēju.

§2
Vispārīgie nosacījumi:

Līgums ir noslēgts poļu valodā saskaņā ar Polijas tiesību aktiem un šiem noteikumiem.
Piegādes vietai jābūt Polijas Republikas teritorijā.
Pārdevējs ir atbildīgs un apņemas sniegt pakalpojumus un piegādāt preces bez defektiem.
Visas Pārdevēja norādītās cenas ir izteiktas Polijas valūtā, un tās ir bruto cenas (ieskaitot PVN). Produktu cenās nav iekļautas piegādes izmaksas, kas norādītas piegādes cenrāžā.
Pārdevējs nepiešķir Pircējam garantiju mākslas izpratnē. 577, bet informē par trešo pušu izsniegtajām garantijām par produktiem veikalā.
Visu būtisko līguma noteikumu apstiprināšana, izpaušana, konsolidācija, drošība, lai nākotnē piekļūtu šai informācijai, notiek: a. Pasūtījuma apstiprināšana, nosūtot uz norādīto e-pasta adresi: pasūtījums, pro forma rēķins, informācija par tiesībām atteikties no līguma, šo noteikumu pdf versija, izņemšanas veidlapas paraugs pdf versijā, saites uz sevi -izpildīt noteikumus un atteikšanās no līguma modeli; b. pievienot pievienotajam pasūtījumam, kas nosūtīts uz norādīto izdrukāto preču izsniegšanas vietu: pirkuma apliecinājums, informācija par tiesībām atteikties no līguma, šie noteikumi, atteikuma veidlapas paraugs vai vienošanās ar patērētāju, izmantojot citu pastāvīgu informācijas nesēju .
Pārdevējs neiekasē nekādas maksas par saziņu ar viņu, izmantojot distances saziņas līdzekļus, un Pircējs sedz savas izmaksas tādā apjomā, kas izriet no līguma, kuru viņš noslēdzis ar trešo personu, kas viņam nodrošina konkrētu pakalpojumu, kas ļauj sazināties no attāluma.

Pārdevējs nodrošina, ka Pircējs izmanto sistēmu ar veikala darbības pareizību šādās pārlūkprogrammās: IE 7 vai jaunāka versija, Firefox 3. vai jaunāka versija, Operētājsistēma 9 vai jaunāka, Chrome versija 10 vai jaunāka, Safari ar jaunākajām versijām JAVA un FLASH ir instalēti ekrānos ar izšķirtspēju horizontāli virs 1024 px. Trešās puses programmatūras izmantošana, kas ietekmē pārlūkprogrammu funkcionalitāti un funkcionalitāti: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari var ietekmēt pareizu veikala displeju, tādēļ, lai iegūtu pilnu krakvet.pl veikala funkcionalitāti, jums vajadzētu atspējot tos visus.
Pircējs var izmantot iespēju, ka veikals atceras savus datus, lai atvieglotu cita pasūtījuma iesniegšanas procesu. Šim nolūkam Pircējam ir jāsniedz lietotājvārds un parole, kas nepieciešama, lai piekļūtu viņa kontam. Lietotājvārds un parole ir rakstzīmju secība, ko nosaka Pircējs, kam ir pienākums tos glabāt slepenībā un aizsargāt pret trešo personu neatļautu piekļuvi. Pircējam ir iespēja jebkurā laikā apskatīt, labot, atjaunināt datus un izdzēst kontu.
Pārdevējs piemēro labas prakses kodeksu.

§3
Līguma noslēgšana un īstenošana

Pasūtījumus var izvietot 24 stundas diennaktī.

Lai veiktu pasūtījumu, Pircējam jāveic vismaz šādas darbības, no kurām dažas var atkārtot vairākas reizes:
• izvēloties maksājuma veidu;
• preces izsniegšanas vietas izvēle;
• produkta pievienošana grozam;
• piegādes veida izvēle;
• pasūtījuma veikšana veikalā, izmantojot pogu "Pasūtīt ar maksājumu pienākumu".

Pircējs var pasūtīt pa tālruni.

Līguma noslēgšana ar patērētāju notiek pasūtījuma iesniegšanas brīdī.
Patērētāja rīkojuma par skaidras naudas piegādi piegāde notiek nekavējoties, un pasūtījumi, kas veicami ar bankas pārskaitījumu vai izmantojot elektronisko maksājumu sistēmu, pēc Patērētāja maksājuma nodošanas Pārdevēja kontā.
Līguma noslēgšana ar klientu notiek brīdī, kad pārdevējs pieņem pasūtījumu, kas 48 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas informē klientu.
Klienta rīkojuma par skaidras naudas piegādi izpilde notiek uzreiz pēc līguma noslēgšanas, un pasūtījums, kas samaksāts ar bankas pārskaitījumu vai elektronisko norēķinu sistēmu pēc līguma noslēgšanas un Klienta konta kreditēšana Pārdevēja kontā.
Klienta rīkojuma īstenošana var būt atkarīga no visa pasūtījuma vērtības vai tā daļas samaksas vai komersanta kredīta limita saņemšanas, vismaz pasūtījuma vērtības vai Pārdevēja piekrišanas pasūtījuma nosūtīšanai par piegādi (maksājams pēc piegādes).
Līguma priekšmeta nosūtīšana notiek uz kartes, kas norādīta uz kartes, un par pasūtījumiem, kas no daudziem produktiem tiek piedāvāti pēc iespējas ilgāk no kartēs norādītajiem produktiem. Termiņš sākas no pasūtījuma apstrādes brīža.
Iegādātā līguma priekšmets kopā ar Pircēja izvēlēto pārdošanas dokumentu ir nosūtīts Pircēja izvēlētajam piegādes veidam Pircēja norādītā sūtījuma piegādes vietā kopā ar pievienotajiem pielikumiem, kas minēti 2. punkta 6.b apakšpunkts vai ar patērētāja piekrišanu citā pastāvīgā informācijas nesējā.

§4
Tiesības atkāpties no līguma

Patērētājam ir tiesības saskaņā ar Regulas (EK) Nr. Patērētāju likuma 27. pants, tiesības atteikties no distances līguma, nesniedzot pamatojumu un neradot izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas 2. pantā. 33, art. Patērētāju tiesību 34.
Termiņš, lai atteiktos no distances līguma, ir 30 dienas no preces piegādes brīža, un ir pietiekami nosūtīt paziņojumu pirms tā termiņa beigām.
Patērētājs drīkst iesniegt deklarāciju par atteikšanos no līguma uz veidlapas, kuras paraugs ir pievienots Patērētāju tiesību likuma 2.pielikumam, uz veidlapas, kas pieejama adresē krakvet. Pl / formu atgriešana vai citā rakstiskā formā, kas atbilst Patērētāju likumam.
Pārdevējs dod iespēju iesniegt paziņojumu par izstāšanos no līguma e-pasta vai telefona veidā.
Pārdevējs nekavējoties apstiprinās patērētājam pa e-pastu (ja tas ir noslēgts līguma noslēgšanas brīdī un otrs - ja tas norādīts iesniegtajā paziņojumā) par deklarācijas par līguma atsaukšanu saņemšanu.
Gadījumā, ja līgums tiek atcelts, līgums tiek uzskatīts par spēkā neesošu.
Patērētājam ir pienākums nekavējoties nodot preci Pārdevējam, bet ne vēlāk kā 30 dienas pēc līguma anulēšanas dienas. Lai izpildītu šo termiņu, ir pietiekami, lai preces nosūtītu atpakaļ pirms tā termiņa beigām.
Patērētājs nosūta atpakaļ preces, kas ir līguma priekšmets, no kura viņš atkāpās no sava rēķina un riska
Patērētājs nesedz izmaksas, kas saistītas ar digitālā satura nodrošināšanu, kas nav ierakstīta materiālā datu nesējā, ja viņš nepiekrīt izpildei pirms termiņa, kas paredzēts, lai atteiktos no līguma, vai nav informēts par to, ka ir zaudētas tiesības atteikties no līguma. līguma noslēgšanas brīdī, vai uzņēmējs sniedza apstiprinājumu saskaņā ar 2. panta 2. punktu. 15 para. 1 un māksla. 21 par. 1. Patērētāju tiesības.
Patērētājs ir atbildīgs par līguma priekšmeta vērtības samazināšanos, kas rodas, lietojot to tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams, lai noteiktu lietu raksturu, īpašības un darbību.
Pārdevējs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts paziņojums par atteikšanos no patērētāja iesniegta līguma, nosūta Patērētājam visus viņa veiktos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas, un ja Patērētājs ir izvēlējies piegādi metode, kas nav lētākais parastais piegādes veids, ko piedāvā Pārdevējs Pārdevējs neatlīdzinās Patērētājam par papildu izmaksām saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma 33. pantu.
Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot tādu pašu maksājuma metodi, kādu lieto Patērētājs, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis citai maksāšanas metodei, kas viņam nerada nekādas izmaksas.
Pārdevējs var ieturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atpakaļ līdz preces atgriešanas brīdim vai Patērētāja iesniegtajam pierādījumam par atgriešanos, atkarībā no tā, kurš notikums notiek vispirms.
Patērētājam saskaņā ar Patērētāju likuma 38. pantu nav tiesību atteikties no līguma:
kurā cena vai atalgojums ir atkarīgs no svārstībām finanšu tirgū, kurā Pārdevējs nekontrolē un kas var notikt pirms līguma izbeigšanas termiņa;
- kurā pakalpojuma priekšmets ir saliekams priekšmets, kas izgatavots saskaņā ar patērētāja specifikāciju vai kalpo tā individuālo vajadzību apmierināšanai;
- kurā pakalpojuma priekšmets ir priekšmets, kas strauji pasliktinās vai kam ir īss glabāšanas laiks;
- kurā pakalpojuma priekšmets ir prece, kas piegādāta noslēgtā iepakojumā, kuru pēc iepakojuma atvēršanas nevar atgriezt veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
- kurā pabalsta priekšmets ir lietas, kas pēc piegādes pēc būtības ir neatdalāmi saistītas ar citām lietām;
- kurā pakalpojuma priekšmets ir skaņas vai vizuāli ieraksti vai datorprogrammatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
par digitālā satura piegādi, kas netiek glabāta materiālā datu nesējā, ja izpilde sākta ar Patērētāja skaidri izteiktu piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad uzņēmējs ir informēts par tiesībām atteikties no līguma;
dienasgrāmatu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādei, izņemot abonēšanas līgumu.

§5
Garantija

Pārdevējs balstās uz mākslu. Civilkodeksa 558. panta 1. punkts pilnībā izslēdz atbildību pret klientiem fizisku un juridisku defektu (garantijas) dēļ.
Pārdevējs ir atbildīgs patērētājam saskaņā ar noteikumiem, kas izklāstīti 3. pantā. Civillikuma 556. pants un turpmākie par bojājumiem (garantija).
Ja tiek noslēgts līgums ar Patērētāju, ja ir konstatēts fizisks defekts viena gada laikā pēc preces saņemšanas, tiek pieņemts, ka tas pastāvēja brīdī, kad tika nodots apdraudējums patērētājam.
Patērētājs, ja pārdotajam priekšmetam ir defekts, var:
• iesniegt paziņojumu par cenu samazināšanu;
• iesniegt paziņojumu par izstāšanos no līguma;
ja vien Pārdevējs nekavējoties un bez pārmērīgām neērtībām Patērētājam nodod bojāto preci bojātajam produktam vai novērš defektu. Tomēr, ja Pārdevējs jau ir nomainījis vai labojis preci vai ja Pārdevējs neizpildīja pienākumu nomainīt preci bez defektiem vai novērst defektu, viņam nav tiesību nomainīt preci vai noņemt defektu.
Patērētājs, nevis pārdevēja piedāvātā defekta vietā, pieprasa preces nomaiņu bez defektiem, vai tā vietā, lai nomainītu lietas, pieprasītu novērst defektu, ja vien lietas neievērošana patērētāja izvēlētajā veidā nav iespējama. vai prasītu pārmērīgas izmaksas, salīdzinot ar pārdevēja ierosināto metodi, bet, ja tiek novērtētas izmaksu pārsniegšanas, konstatētā defekta rakstura un nozīmīguma, kā arī neērtības, kas patērētājam citādi rastos, tiek ņemtas vērā izmaksas, kas saistītas ar defektiem. pakļaut tos.
Patērētājs nevar izstāties no līguma, ja defekts nav būtisks.
• Patērētājs, ja pārdotajam priekšmetam ir defekts, var arī:
• pieprasīt to, lai tiktu aizvietotas bez defektiem;
• pieprasīt defekta novēršanu.
Pārdevējam ir pienākums nomainīt bojāto preci ar vienu bez defektiem vai novērst defektu saprātīgā laikā bez pārmērīgām neērtībām patērētājam.
Pārdevējs var atteikties apmierināt Patērētāja lūgumu, ja nav iespējams saskaņot bojāto preci ar līgumu pircēja izvēlētajā veidā vai būtu nepieciešamas pārmērīgas izmaksas, salīdzinot ar otro iespējamo veidu, kā to saskaņot ar līgumu.
Ja bojātais objekts ir uzstādīts, Patērētājs var pieprasīt demontāžu un atkārtotu uzstādīšanu pēc defektu nomaiņas vai defekta novēršanas, tomēr viņam ir pienākums samaksāt daļu no saistītajām izmaksām, kas pārsniedz pārdoto preci vai var pieprasīt Pārdevējam samaksāt daļu no izmaksu demontāžas un montāžas līdz pat pārdotās preces cenai. Gadījumā, ja Pārdevējs nepilda saistības, Patērētājam ir tiesības veikt šīs darbības ar Pārdevēja rēķina un risku.
Patērētājam, kas izmanto garantijas tiesības, ir pienākums nodrošināt defektu uz Pārdevēja rēķina, un, ja lieta vai tās uzstādīšanas veids patērētāja sniegto lietu piegāde ir pārmērīgi sarežģīta, Patērētājam ir pienākums piegādāt preci Pārdevējam vietā, kas atrodas. Gadījumā, ja Pārdevējs nepilda saistības, Patērētājam ir tiesības nosūtīt preces atpakaļ uz Pārdevēja rēķina un risku.
Nomainīšanas vai remonta izmaksas sedz Pārdevējs, izņemot 4. punktā aprakstīto situāciju.
Pārdevējam ir pienākums pieņemt no patērētāja bojātu preci, ja prece tiek nomainīta bez defektiem vai līguma izņemšanas.

Pārdevējs atbildēs 14 dienu laikā, lai:
• paziņojums par pieprasījumu pazemināt cenu;
• paziņojums par atteikšanos no līguma;
• prasība apmainīties ar lietām kaut ko bez defektiem;
• pieprasījums novērst defektu.


Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka viņš uzskatīja, ka Patērētāja paziņojums vai pieprasījums ir pamatots.
Pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju, ja fiziskais defekts konstatēts pirms divu gadu termiņa beigām no preces piegādes brīža patērētājam un ja pārdošanas objekts tiek izmantots pirms viena gada beigām pēc preces piegādes. patērētājam.
Patērētāja prasība novērst defektu vai apmainīt preci, kas pārdota bez defektiem, beidzas pēc gada, skaitot no defekta konstatēšanas dienas, tomēr ne agrāk kā divu gadu laikā no brīža, kad patērētājs izrakstījis preci, un, ja pārdošanas objekts tiek izmantots viena gada laikā no brīža, kad preces tiek nodotas Patērētājam.
Gadījumā, ja Pārdevēja vai ražotāja norādītais derīguma termiņš beidzas pēc diviem gadiem no preces nodošanas Patērētājam, Pārdevējs saskaņā ar garantiju ir atbildīgs par šī materiāla defektiem, kas norādīti pirms šī termiņa beigām.

§ 6
Privātuma politika un personas datu drošība

Veikala Patērētāju datu bāzu administrators ir Pārdevējs.
Pārdevējs apņemas aizsargāt personas datus saskaņā ar 1997. gada 29. augusta Personas datu aizsardzības likumu un 2002. gada 18. jūlija Elektronisko pakalpojumu noteikumu aktu. Pircējs, iesniedzot pasūtījumu, sniedz pārdevējam savus personas datus, piekrītot to apstrādei. Pārdevējs, lai pabeigtu pasūtījumu. Pircējam ir iespēja jebkurā laikā apskatīt, labot, atjaunināt un dzēst savus personas datus.


5.§ 15.-17. Punktā noteiktajos termiņos Patērētājs var iesniegt deklarāciju par atteikšanos no līguma vai cenu samazinājumu pārdotās preces fiziskā defekta dēļ, un ja Patērētājs pieprasīja preces nomaiņu bez defektiem vai defekta atcelšana, termiņš paziņojuma par atteikšanos no līguma vai cenu samazinājuma iesniegšanai sākas ar preces nomaiņas termiņa izbeigšanos vai defekta novēršanu.
Ja izmeklēšana notiek tiesā vai šķīrējtiesā par kādu no garantijas tiesībām, termiņš citu tiesību izmantošanai, kas patērētājam pienākas saskaņā ar šo garantiju, tiek apturēts līdz procesa noslēgumam. Līdz ar to tas attiecas arī uz starpniecības procesiem, savukārt termiņš citu tiesību izmantošanai saskaņā ar Patērētājam piešķirto garantiju sākas no dienas, kad tiesa atsakās apstiprināt starpnieku noslēgto norēķinu, vai neefektīvu starpniecības izbeigšanu.
Lai izmantotu tiesības, kas izriet no garantijas par pārdoto priekšmetu juridiskiem defektiem, tiek piemēroti §5 15-16 punkti, izņemot to, ka periods sākas no dienas, kad patērētājs uzzinājis par defektu, un, ja patērētājs uzzinājis par defektu tikai trešās puses tiesvedībai - no dienas, kad lēmums, kas pieņemts strīdā ar trešo personu, kļuva galīgs.
Ja Patērētājs lietas trūkumu dēļ ir iesniedzis atteikuma vai cenu samazinājuma deklarāciju, viņš var pieprasīt kompensāciju par nodarīto kaitējumu, jo viņš ir noslēdzis līgumu, nezinot par trūkumu, pat ja kaitējums radies apstākļi, par kuriem Pārdevējs nav atbildīgs, jo īpaši tas var pieprasīt atlīdzināt līguma noslēgšanas izmaksas, izmaksas par priekšmetu savākšanu, transportēšanu, uzglabāšanu un apdrošināšanu, izdevumu atmaksāšanu tādā apmērā, kādā tās nav guvušas labumu no tiem , un tos nesaņēma no trešās puses un atlīdzināja procesa izmaksas. Tas neskar noteikumus par pienākumu atlīdzināt zaudējumus, pamatojoties uz vispārējiem principiem.
Jebkura defekta konstatēšanas termiņa izbeigšana neizslēdz garantijas tiesību izmantošanu, ja Pārdevējs ir slepeni slēpis defektu.

§ 7
Nobeiguma noteikumi

Neviens no šo noteikumu noteikumiem nav pretrunā ar Pircēja tiesībām. To nevar interpretēt šādā veidā, jo, ja jebkura noteikumu daļa ir pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, Pārdevējs paziņo, ka šo tiesību normu vietā apstrīdētā noteikuma vietā ir ievērota šī tiesību norma.
Reģistrētie pircēji tiks informēti pa e-pastu par izmaiņām noteikumos un to darbības jomu (uz reģistrācijas vai pasūtījuma laikā norādīto e-pasta adresi). Paziņojums tiks nosūtīts vismaz 30 dienas pirms jauno noteikumu stāšanās spēkā. Tiks ieviestas izmaiņas, lai pielāgotu noteikumus piemērojamam juridiskajam statusam.
Noteikumu pašreizējā versija vienmēr ir pieejama pircējam noteikumu tabulā. Pasūtījuma izpildes laikā un visā Pircēja pēcpārdošanas laikā tiek piemēroti viņa pieņemtie noteikumi pasūtījuma iesniegšanas laikā. Izņemot gadījumu, kad Patērētājs uzskata, ka tas ir mazāk labvēlīgs par pašreizējo, un paziņo Pārdevējam par pašreizējo izvēli kā saistošu.
Jautājumos, uz kuriem neattiecas šie noteikumi, piemēro attiecīgos piemērojamos tiesību aktus. Apstrīdētie jautājumi, ja Patērētājs pauž šādu vēlmi, tiek atrisināti ar starpniecības procesu Tirdzniecības inspekcijas provinču inspekcijā vai šķīrējtiesas procesā Tirdzniecības inspekcijas provinces inspekcijā vai ar līdzvērtīgām un likumīgām strīdu izšķiršanas ārpustiesas metodēm. patērētājs. Kā pēdējo līdzekli jautājumu risina vietējā un faktiskā tiesa.

Kokotów, 25 gada marts 2019. 

Vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu pakalpojumus saskaņā ar Politika attiecībā uz sīkdatnēm. Pārlūkprogrammā varat norādīt glabāšanas vai piekļuves sīkdatnēm nosacījumus.
Es saprotu
pixel